Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Thursday 26 December 2013

MLM, Jep, Sepahtu dan Bottom 3.

Assalammualaikum.

Ya satu Malaysia tahu, eh melampau. bukan-bukan, ekekee. ramai yang tahu dia seolah berjauh hati, kecewa apabila Sepahtu masuk bottom 3 minggu lepas. aku sendiri rasa sedih bila dia sedih. sobs. ok tak payah nak over sgt sebab ramai jugak yang sedih kan? haha.

Semua perasan dia kecewa sampai tahap dia diamkan diri dari satu-satunya medium dia dengan peminat, Instagram dia. kalau tidak, lepas habis je MLM, msti dia post apa-apa gambar atau insta-video. bukan aku seorang saja perasan tapi beratus ribu peminat dia perasan ok.

tapi aku pun dah lega sebab dia dah boleh buat kemunculan umum. maknanya dia dah ok la tu kan? :p

ni kejadian latest ni, semalam @ kelmarin, aku pun malas nk check balik. haha. game bola SuperLawakFC dan Jep yg menjaringkan gol bg kemenangan team dia. Tahniah Pok Teh!

Apapun, pasal MLM, aku sendiri tak mampu nak bagi komen. kang aku sokong dia 100%, orang cakap aku karatz dia sampai tak boleh nak terima langsung yang Sepahtu memang tak perform. kalau aku kritik dia pulak, aku sendiri tak sampai hati. hahaha. 

macam-macam orang cakap pasal dia dan Sepahtu sampaikan kalau aku sendiri tempat dia, aku pun down, jatuh berdebuk tergolek-golek semangat aku ni. tapi aku terharu juga dengan sokongan ramai lagi peminat dan penyokong Sepahtu dan Jep yg xhenti bg smgt. terharu rasa. sobs. 

Nampak tak? Kau ramai penyokong, Jep? kalau tak nampak jugak, meh sini aku bukakkk bukakk mata kau tu. haaha. amboi marah Jep nampak? sanggup ke? wakakaka

jadi apa yang aku boleh cakap, dia dan Sepahtu dah cuba sehabis baik, mungkin nampak macam mereka main-main selama ni tapi siapa kita nak menilai? tahu tak betapa susahnya nak cari idea? aku tau la susah tu macam mana. ekekeeke. ok xpayah nak kait dgn diri sendiri boleh tak? 

apapun, kejadian minggu lepas harapnya dapat buka mata Sepahtu untuk tidak lagi berada di zon selesa, semoga kejadian ini menjadi trigger untuk Sepahtu melangkah laju ke depan dan bukan lagi hanya berada di takuk lama.

Kalau rasa kecewa, patah hati, down teramat, kembalilah pada Dia. semoga Dia mengurniakan kalian ketenangan dan idea melimpah ruah. amin!

Tak sabar nk tengok persembahan dia orang minggu ni. All the best dan semoga berjaya melakukan yang terbaik.Good luck Sepahtu!

Ehem sudah-sudahlah down tu ye Jep. ^_^

No comments:

Post a Comment