Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Wednesday 17 December 2014

Hadiah terakhir?

Salam semua.

Maaf lama menyepi. sungguh tak ada apa hendak aku katakan.

bukan, bukan kerana kecewa atau apa.
macam aku pernah cakap dulu.
aku ok saja.

cuma sibuk barangkali.

sekadar mahu ucapkan good luck buat jep dan shuib yang terpaksa bersaing secara berdua saja dalam MLM2014 setelah ketiadaan Pak Ya yang terpaksa berehat panjang.

tak apa, InsyaAllah Sepahtu boleh buat. janji jangan buat lawak hambar dan recycle. itu penonton tak suka.

insyaAllah lepas ni aku akan cuba tamatkan projek novel aku yang melibatkan jep supaya aku tidak mengecewakan peminat-peminat jep yang tahu tentang kewujudan novel aku ini.

ini juga bagi aku,

hadiah terakhir untuk aku buat dia.

terakhir?

hahaha. ya.

aku fikir eloklah kiranya aku mengundurkan diri secara serius dari kegilaan aku pada jep. kiranya aku akan terjemahkan segala isi hati aku dalam novel ini dan biar ia bersemadi saja di situ.

jep mesti tak kisah kalau hilang seorang yang gila macam aku. haha.

tunggu jep! nnti saya bagi novel tu dekat awak.
tapi kalau awak bagi novel tu dkt nazeera, apalah daya saya. T_T

haha ini tak kelakar.


okbai.

No comments:

Post a Comment