Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Saturday 23 November 2013

Sepahtu dalam Maharaja Lawak Mega 2013

Assalammualaikum.

Aucakk! terkejut tak? terkejut tak? hahaha. pening rrrr. tetibe.

Tetibe sangat buat kemunculan kan?

Baru sekarang ada masa, itupun lepas ditegur seseorang pasal blog yang bersawang, dan Alhamdulillah kekangan sebelum ni dianggap dah ok, bolehlah saya update blog semula. tapi tak adalah kerap, mungkin seminggu sekali, mungkin sebulan sekali, mungkin juga bersawang kembali. HAHAHA.

Ok back to the main topik. wah kemain cakap omputih.

MAHARAJA LAWAK MEGA kini kembali dan yang bestnya tentulah kemunculan semula SEPAHTU.

ya Sepahtu! Yayyy!

dan kali ini Sepahtu bergabung dengan Rahim R2 maka sebab R2 pun ada 'TU'  maka tak payah la nak ubah nama Sepahtu dah kan? ok pandai-pandai je buat andaian. hhaahaha.

Pendapat saya?

memang MANTOPP!

minggu 1st dah lawak terkekeh-kekeh dengan tok ketua yang hilang bulu ayam tu.



minggu kedua, semalam punya episod pulak tergolek-golek dah, cumanya mungkin tak cukup masa jadi part last tu agak hilang fokus hahaha..


mungkin lepas ni saya gelakberguling pula. haih! memang hebat sgt gabungan Sepahtu ni.

cuma tak boleh nak selesa sangat la walaupun Sepahtu ada ramai peminat, sebabnya group lain pun semakin mantop persembahan mereka.


jadi apapun, goodluck pada Jep.

Ehem seronok la tu, Dato Yusuf Haslam cakap dia good looking, handsome.

Eleh Dato, saya lama dah perasan mende tu.

Wakakakaak.


apapun senyuman dia yang ni, sangat comel. alamakkk! larikkk

Okbai!

No comments:

Post a Comment