Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Monday 21 January 2013

Ayuh Gerak Gempur Undi Jep di ABPBH2012!

Assalammualaikum Jeppers!

ya saya tahu, lama gila tak update blog ni. bersawang habis dah ni. heheh. maaf lama menyepi, tapi itu bukan bererti minat pada Jep sudah berakhir. tidak, tidak sama sekali. hehe. sekadar mendiamkan diri kerana kekangan kerja yang memerlukan fokus dan juga kerana mood yg tiada. haha.

Ok, tak perlu dihebahkan lagi sebab semua orang tahu, Jep tercalon dalam TOP 5 ABPBH2012. Alhamdulillah. terima kasih atas sokongan semua.



Insya-Allah sama-sama doakan semoga ada kejutan dgn mengangkat Jep menjadi juara kategori tersebut. kalau Jep tak berjaya pun, bukan bererti dia kalah kerana dia sudah menang di hati kita semua kan? Saingan kategori tu pun kuat, sbb mcm kita tahu, Zizan dan Johan punya peminat yg ramai, gila! hehe. 

tapi satu saja saya minta...

andai ada kesempatan, marilah sama-sama kita laksanakan gerak gempur untuk mengundi Jep. manalah tahu, dia bertuah tahun ni. heheeh. beli paper BH byk2 atau SMS byk2 dan undi byk dan doa byk2 dan tawakal byk2. hehehe. :p

Bagaimana mengundi melalui SMS:

ABP<space>Kod SMS kepada 33399

Example: ABP A1 to 33399

* KOD SMS mengikut senarai dalam borang undian yang tertera di dada BH. Sebagai contoh:

1. Taip dan hantar ABP G1 kepada 33399 (Pelakon TV wanita popular; Fasha Sandha)
2. Taip dan hantar ABP N5 to 33399 (Penyampai Radio Lelaki Popular, Nabil)

**yang lain mengikut contoh di atas.

Undian SMS daripada 16 Jan'13 hingga 26 March'13
 Kod undi Jep : J2

Ok, itu saja. cukup sampai di sini. hehe. 

moga jumpa lg.

Ayuh berjuang!


No comments:

Post a Comment