Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Tuesday 18 December 2012

Jep Bersiaran di Sinar Pagi! I Follow!

Assalammualaikum Jeppers!

maaf lama tak bersiaran. sibuk dengan dunia realiti, hingga tak sempat menjengah dunia jeppers. haha.

sekadar nak sampaikan buat sesiapa yang belum tahu.

Jep dan Shahrol Shiro akan berganding dalam Sinar pagi sepanjang minggu ini bagi menggantikan Krill, SY dan KE yg bercuti. maaf dah 2 hari dah dorg bersiaran. kah3. tak sempat nak inform.




bagi yg terlepas, ini ada sedikit sedutan siaran hari Isnin lepas dari salah seorang Jeppers kita. enjoy!

Dan jangan lupa lekat telinga dekat radio sepanjang minggu ni ya.

terima kasih!

No comments:

Post a Comment