Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Thursday 29 November 2012

Hari Ini Telah Tiba!

Assalammualaikum Jeppers!

akhirnya hari yang dinanti telah tiba. siapa yang tahu hari ni ada apa?

haha. kalau tak tahu tu bukan Jeppers la namanya kan?

ok, buat pengetahuan sesiapa yang belum tahu, hari ini adalah hari pertama tayangan filem Sepah The Movie di pawagam-pawagam berhampiran anda.


siapa excited?

ok tak payah la sampai melompat dari kerusi tu, saya tahu korang sume excited.

siapa yang nak pergi tengok hari ni? adik-adik yang cuti sekolah mampu la kan, akak yang bekerja ni ujung minggu baru berpeluang kot.

bagi yang bertuah, bolehlah pergi tengok wayang dengan Jep dan warga kerja Sepah The Movie hari ni. dengar cerita, Jep akan tengok wayang di Pavilion hari ni, dalam jam 1.30 ptg. ini khabar2 yang saya dengar la, kalau Jep tak muncul masa tu, jangan marah saya pulak. haha.

Saya?

mestilah tak boleh pergi. sebab :-

  • hari ni hari bekerja
  • saya dok PENANG la. ada faham? haha.

saja kan Jep ni? nak bermesra dengan adik-adik je kan, ahkak ni terpinggir nok. kah3.

apapun selamat menonton Sepah The Movie buat semua yang menantikan kemunculan filem ni di pawagam. nanti dah tengok, jangan lupa komen ya.

chawwws!

No comments:

Post a Comment