Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Monday 12 November 2012

Kata Hati Untuk Nadzri : Suatu Ketika Nanti



Assalammualaikum Jeppers...


Kau dan aku berbeza
Takkan pernah bersua
Hanya memendam rasa...

Biar dunia kita tak sama
Tapi kita punya matlamat serupa
Hiburkan manusia...

Entah bila tiba ketika
aku sendiri tak bisa mengira
hanya mengharap ia kan jadi nyata...

Moga suatu ketika nanti
ku kan bisa bertemu Encik Nadzri...

mood : tengah jeles tengok gambar kawan-kawan dekat event RoudTour Sepah The Movie. hahaha.

p/s : Harap tak ada siapa yang muntah hijau. hahaha. Dari awal kemunculan blog ini, sudah dinyatakan akan ada entri-entri yang boleh diklasifikasikan sebagai ‘gedik dan syok sendiri.’ Maaf, itu bukan tujuan aku, aku sekadar mencoret apa yang aku rasa, bukan bertujuan untuk dinilai sesiapa.
Sekian. Haha.

2 comments:

  1. Ala...cik Aliesha...biasa la mulut orang kan.. bagi saya awak x perlu risau. dapat juga jumpe encik N ni nanti..macam sy..saya x expect pun saya akan jadi jeppers..sama juga dengan awak..saya doakan semua jeppers akan dpt jumpe Jep okay ;)

    ReplyDelete
  2. ape kemungkinannye tu? jep x sihat ke?

    ReplyDelete