Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Monday 5 November 2012

Pengumuman : Jadual RoadTour Sepah The Movie

Assalammualaikum Jeppers!

Buat yang tidak tahu jadual RoadTour Sepah The Movie, ini jadualnya.


Terima kasih pada fanpage We Love Sepahtu atas jadual ini. heee. ^_^

jom pakatlah serbu ya. jangan malu-malu jangan segan-segan, ini semua cobaan eh mari meriahkan suasana ewah!

No comments:

Post a Comment