Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Tuesday 20 November 2012

Event Sepah The Movie RoadTour, Bukit Jambul

Assalammualaikum Jeppers!

Ok marilah layan gambo RoadTour STM dekat BJ Mall ye. akak tempek je mana ada. banyak gmbo lain akak dah buang sebab gegar. tuan punya gmbo nebes tgk Jep smpai bergegar2 gmbo semua. haha!
 
nak membuli, sihat trus!
ni apa hal lak ni?
ni apahal bersenam ats pentas?





maaf gambo tak clear sgt sbb guna kamera phone je. sobs. kan dah cakap, semua yg dirancang tak menjadi, nak guna kamera, skli kakak akak pun nak guna kamera jugak, terpaksalah beralah disebabkan itu milik dia. haha!

ok sesiapa nak ambik gmbo ni, ambikla, tak yah kreditkan dekat akak pun xpe. akak xkisah. wah pemurah kauu! haha!

apapun, dalam serba tak kena masa event ni, akak tetap gembira sbb dapat jumpa Jep. tp nak nangis jugak sebab terlalu gembira, boleh? :p

p/s : buat yang tertanya, ya masa event ni Jep kurang sehat. mungkin ada yang perasan Jep mcm tak selesa sikit, ada masanya dia menyendiri. dia sebenarnya mmg tak sihat, mungkin kepenatan campur dengan demam yang belum kebah. hampir dia nak muntah time tu. mungkin sebab itu sesi TT dan bergambar disingkatkan. harap semua faham dan jangan salahkan Jep ya! ^_________^

No comments:

Post a Comment