Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Monday 5 November 2012

Pengumuman : Buat Jeppers dan yang bukan Jeppers pun boleh baca. tak ada masalah. haha.

Assalammualaikum Jeppers!



tiada ku sangka sejak detik itu kau menjadi.. eh lagu apa pulak yang aku nyanyi ni? ok tiba-tiba saja blog ini sudah tidak menjadi rahsia. choi choi choi!

tak apalah, saya sangat alukan kedatangan semua. cuma ehem ehem. tuan tanah nak pesan. keh3. harap maaf kalau terdapat kegedikan sekali sekala yang tertonjol, TER ok. tak sengaja maksudnya. haha.

maka dengan ini, blog ini akan menjadi medium kepada semua yang belum kenal Jep, yang baru nak kenal, yang baru nak suka, yang dah lama suka.. dalam erti katanya, semualah yang berkaitan dengan Jep. walhal yang tak suka Jep pun boleh baca. tak apa, jangan gaduh, kita bincang. ^_^

saya akan muatkan segala yang melingkari hidup Jep pada masa sekarang, masa akan datang, juga masa lalu bagi kita sama-sama mengenali insan bernama Mohd Nadzri Zainal Abidin ini ya!

Salam sayang,

Aku_Jeppers

p/s : maaf kalau dalam satu hari ada banyak entri, sbb rasa macam banyak nak cerita. lepas ni saya slow downkan momentum. hehe

1 comment: