Jeppers

Aku dan Dia

Aku dan Dia

Dia dan Aku

Dia dan Aku

Dari Jeppers Untuk Jeppers

Assalammualaikum Jeppers!

Blog yang ditubuhkan ini bukan dibina untuk menyaingi mana-mana fanclub dan blog lain. ini sekadar cara aku untuk sampaikan sokongan pada Jep dan tidak ada paksaan untuk mengikuti blog ini.

segala entri adalah dari nukilan hati penulis dan berita-berita yang disampaikan pula akan dinyatakan sumbernya.

sekian terima kasih!

P/s : bagi mereka yang masih blur, Jeppers itu adalah nama bagi peminat-peminat Jep Sepah. ^_^

Friday 23 November 2012

Video : RoadTour Sepah The Movie, Bukit Jambul

Assalammuaalaikum Jeppers.

tabiat menunggu hingga cerita hampir basi adalah kelebihan akak. hahaha! sebelum cerita dah makin berulat wei apa kau buat cerita pembunuhan ke apa ni?  maka hari ni akak nak tempek video yang mampu akak rakam semasa RoadTour Sepah The Movie di Bukit Jambul, Penang.

ok jangan salahkan akak atas kelewatan ini, salahkan mood akak. haahah!

AWAS! sila slowkan volume speaker anda sebab video ni audio dia pecah dan kurang jelas. juga byk berlalu gegaran sbb akak nervous tengok Jep, jantung berdebar. hahaha! segala kesulitan harap dimaafkan. :p


ada lagi video2 lain tp ini yg terbaik sebab yang lain pendek2 je. hehe.

enjoy!

No comments:

Post a Comment